Το πρότζεκτ Eindh Made αποσκοπεί να δημιουργήσει μια παραγωγή αντικειμένων (τόσο από φυσική όσο και από διανοητική σκοπιά) που να είναι στενά συνδεδεμένη με την τοπικότητα. Έτσι, κάθε πόλη θα είχε μια διαφορετική, μικρής κλίμακας παραγωγή που να υλοποιεί και να επικοινωνεί την ταυτότητα του εκάστοτε τόπου. Με όρους της αγοράς, αυτή η αρχή ονομάζεται place branding (τοπικό χτίσιμο μάρκας). Ουσιαστικά, το αντικείμενο αγκαλιάζει τις κοινωνικές, οικονομικές και υλικές συνδηλώσεις ενός τόπου. Αυτό θα ενισχύσει την τοπική οικονομία και θα κάνει τους ανθρώπους να συνειδητοποιήσουν τι υπάρχει διαθέσιμο γύρω τους. Κάθε αντικείμενο θα έχει ένα εγχειρίδιο παραγωγής που θα καταγράφει την ιστορία του αντικειμένου, την τρέχουσα κατάσταση και τις πιθανές εξελίξεις του. Ξεκινώντας λοιπόν από την εκδοχή 1.0, θα περνάει από χέρι σε χέρι χτίζοντας με το χρόνο ένα κεφάλαιο γνώσης σχετική με την τοπική παραγωγή του αντικειμένου.
author
Είμαι ένας 24χρονος Ιταλός σχεδιαστής, που αυτή την περίοδο ολοκληρώνω το μεταπτυχιακό μου στο κοινωνικό design, στην Ακαδημία Design της Ολλανδίας. Η διατριβή μου έχει τίτλο Superlocal (Υπερτοπικό) και αποτελεί εξέλιξη του πρότζεκτ “eindh made”. Με ενδιαφέρουν νέα σενάρια παραγωγής και ο σχεδιασμός συστημάτων. Επιπλέον, με ενθουσιάζουν οι χειροτεχνίες και οι ψηφιακές κατασκευές. Στην παρούσα φάση, εργάζομαι μεταξύ Ολλανδίας, Βελγίου και Ιταλίας.
country
Ολλανδία
year
2014